STAD AAN ’T HARINGVLIET

Kinderoppas

Monique en Louise van der Bok

Collecten

Eerste collecte: Kerk en Eredienst. Tweede collecte: Woord en Daad voor de Filipijnen. De bus bij de uitgang is voor het onderhoud van de gebouwen.

Verantwoording

Dhr. Meerkerk ontving op bezoek € 10,- voor de kerk, waarvoor hartelijk dank.

Meeleven

Verleden week is Mw. van Erkel-van Rossum geopereerd aan haar schouder als gevolg van de val, waarbij zij haar bovenarm brak. Voorlopig verblijft ze bij haar dochter (Emmastraat 13, 3241 GH Middelharnis) om te revalideren. Kracht en sterkte toegewenst.

Felicitatie

Mw. van der Welle-van Heemst hoopt 2 mei jarig te zijn en de leeftijd van 85 jaar te bereiken. We willen haar als gemeente hartelijk feliciteren. Het zal voor haar niet zijn zoals andere jaren, nu zij verblijft in Nieuw-Rijsenburgh. We wensen haar, ondanks deze moeilijke omstandigheden, een mooie dag toe en de zegen van de Heere voor haar nieuwe levensjaar.

Medeleven

Vrijdag 19 april is dhr. M.J. de Bruin overleden op de leeftijd van 91 jaar. Het echtpaar de Bruin woonde lange tijd op Stad. In verband met hun gezondheid verhuisden zij naar Nieuw-Rijsenburgh, waar Mw. de Bruin enige jaren geleden overleed. De gezondheid van Dhr. de Bruin ging van lieverlee steeds wat achteruit. We condoleren allen die in liefde om hem heen stonden en hem in de jaren in Nieuw Rijsenburgh met hun zorgen omringden. We wensen hen kracht en sterkte toe. De begrafenis was woensdag 24 april na een dienst in de Ark.

GZB project Nepal

Afgelopen zondag deden we voorbede voor het werk van ons project in Nepal. We denken aan de zendingswerkers en de bevolking van Nepal. Er kwam een brief met het verzoek voor gebed voor hun moeilijke, maar ook hoopvolle en mooie werk. Momenteel wordt er veel aandacht gegeven aan de hulp van mensen met een beperking. Vooral deze bevolkingsgroep heeft het moeilijk, omdat zij achtergesteld worden. De medewerkers hebben ook te maken met spanningen en teleurstellingen, waarbij zij vrijmoedigheid en wijsheid nodig hebben om te helpen en het Evangelie te verkondigen. De brief kunt u nalezen op de site van de kerk www.hervormdstad.nl onder het kopje “Zending”.

Koffie drinken na de dienst

We willen iedereen uitnodigen voor het maandelijkse koffie drinken. Na de dienst van zondagmorgen 28 april is iedereen weer van harte welkom in de Ark.

Koning Willem Alexander

Ter gelegenheid van de verjaardag van Koning Willem Alexander zingen we zondagmorgen na de dienst 2 coupletten van het Wilhelmus. Wij wensen onze koning, in zijn gezinsleven en zijn verantwoordelijke taak, zegen toe voor het nieuwe levensjaar.

Voorbede en dankzegging

Voor uw verzoek voor voorbede/dankzegging en in alle voorkomende gevallen, kunt u contact opnemen met ouderling Kees Maliepaard (0187 611258/0610040686) of ouderling Marco van der Bok (06 14016866).

Tenslotte

Een hartelijke groet en gezegende diensten toegewenst van uw en jullie kerkenraad.