STAD AAN ’T HARINGVLIET

Kinderoppas

Conny Koningswoud en Michelle Hartman

Collecten

Eerste collecte: Kerk en Eredienst. Tweede collecte: Woord en Daad voor de Filipijnen. De bus bij de uitgang is voor het onderhoud van de gebouwen.

Verantwoording

Dhr. Meerkerk ontving € 20,- voor de kerk. Ouderling van der Bok ontving op bezoek € 62,50 in de vorm van collectebonnen en € 20,-. Hartelijk dank voor deze giften.

Meeleven

Mw. van Erkel-van Rossum (A. van Puttenstraat 16, 3243 BB) heeft bij een val haar bovenarm gebroken. Aankomende week zal er meer duidelijk worden over het te volgen traject. We wensen haar kracht en sterkte toe in deze moeilijke omstandigheden.

Felicitatie

Met dank aan Hem laten Connie en Adriaan Bakelaar-Grootenboer (Vrouwtjesweg 44, 3243 AW) weten dat er verleden week een kleinzoon geboren is met de naam Mels. Namens de gemeente hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie eerste kleinkind.

Dank

Voor alle goede wensen en kaarten, die wij ontvingen rondom onze bevestiging als ouderling en diaken, willen wij de gemeente hartelijk bedanken!

We zien er naar uit dat de Heere het ook vervuld en dat Zijn Kerk gebouwd wordt om Christus wil.

Hartelijke groet Marco Okker en Marco van der Bok

Afsluiting winterwerk

Afgelopen zondagmorgen werd tijdens de dienst aandacht besteed aan het afsluiten van het winterwerk. Met dankbaarheid aan de Heere God, Die ons heel veel schonk tijdens deze activiteiten, kijken we terug op de avonden van clubs, catechisatie, Bijbelkring en vrouwenvereniging in de voorbije periode. We mochten ons verdiepen in de Bijbel en met elkaar in gesprek gaan. Het is heel fijn ook op deze manier verbondenheid te voelen met elkaar.

“Geloofd zij God met diepst ontzag!

Hij overlaadt ons, dag aan dag.

Met Zijne gunstbewijzen”.

Afwezigheid

Aankomende week is ouderling Maliepaard afwezig in verband met een reis naar Moldavië. In voorkomende gevallen en uw verzoek voor voorbede/dankzegging, kunt u contact opnemen met ouderling van der Bok (06 14016866)

Tenslotte

Een hartelijke groet en gezegende diensten toegewenst van uw en jullie kerkenraad.